Saturday, April 9, 2011

siyes guwa penat la....




assalamualaikum....

lama rasanya x update blog...*em, memang lama pun... >.<
komitmen aku sebagai student nie memang sangat tinggi..terutamanya bab assignment...bukan aku jer, orang lain pun sama, kan2?..sebab tu la aku da lama x update blog...asal nak update jer, kengkawan ajak discussion, asal nak update jer kengkawan ajak pi sana pi sini...skang nie lagi dua minggu exam start...cuak jugak aku...sem lepas x lepas dekan, sem nie aku harap sangat2 dapat dekan...aku nak tunjuk dekat mak ngan abah aku yang aku x main2 kat sini..aku nak banggakan depa mudah-mudahan depa senang hati aku belajaq kat sini walaupun aku xdak depan mata depa...sob3! T__T


*sad


p/s mak abah, nanti kalau cek dapat dekan mak abah mai hantaq cek kat tanjong malim lagi noh...cek duduk umah sewa sem depan, boleh la mak abah mai tidoq umah cek...nak tidoq kat cameron highlands macam ari tu lagi bagus, cek x kisah punya...heee~






wassalam, sayonara.... (^_____^)













No comments:

Post a Comment

ratna mintak tolong komen =)