Tuesday, April 19, 2011

TERSENTAP HATI MAK NAK!



 assalamualaikum...


macam baik jer tajuk? hee~
nie fb punyer kes nih...saja nak wat gimik sikit...
hari nie  boleh dikatakan 'hari ini dalam sejarah' la sebab first time aku baca status yang sangat menyentuh perasaan dan sanubariku, aduh! tapi tak tau la pulak status tu just di copy paste atau memang luahan hati si empunya status terbabit. first time aku baca, alamak aii cair kot kalau hang cakap betul2 macam tu depan aku.... (_ _")

yang sebelum2 nie orang buat status yang ayat2 jiwang bagai aku taw tu sumer tak lain tak bukan ayat copy paste jer, yela ayat diorang tu aku dah penah baca dah sebelum ni, nampak sangat la copy paste nyer yer dop? yang nie punya ayat aku tak penah dengaq or baca lagi, tapi tak taw la kot aku sorang jer yang tak tau...ehehehe..  *ok, jangan gelak kat aku! baling ngan selipar jamban kang...



"do not marry the women of your dreams, marry the mother of your children".




terharu hati mak nak! apa?? dah penah dengar ayat nie? biar la, janji aku baru dengar hari nie...wuwuw...
ok, sudah2 merepek, esok exam hang nak jawab apa? daaa....





wassalam, sayonara...




No comments:

Post a Comment

ratna mintak tolong komen =)