Saturday, December 17, 2011

Teater Muzikal - Anak Itik Yang Hodoh =)




assalamualaikum...



 kenalkan diri dulu, sorang-sorang kena bagitau nama dengan nombor matrik.


 lepastu nyanyi, Teater Muzikal kan..KAN?? Pon bolehhh..


 tu diaaa..start dah! 


 ha, yang kuning tu anak itik merangkap anak aku, then yang putih tu bukan anak aku, bukan aku yang bertanggungjawab! hak3




 *tangan didada mata keatas* cer cari sape yang tengah buat macam tu?


tukar jangan tak tukar


 tadaaaa! semua dah jadi anak angsa


 aku ke yang sopan tu? 


 yang tu tasik yer, jangan pikir yang bukan-bukan pulak!


 nyanyi lagi sambil goncang botol


 yang ni nyanyi sambil ketuk sudu 




 last sekali nyanyi sambil buat bunyi itik


 ucapan terima kaseyy daripada pelakon utama *sila sebut terima kaseyy macam Alleycats*


tu la cik penglipurlara kami =)



selesai pon Teater Muzikal Anak Itik Yang Hodoh. Sesapa yang nak tonton tu boleh la PM tiket dekat aku, harga boleh runding.




p/s : ni gambar belakang tabir




ok, babaiii semua...jangan lupa PM aku untuk tempahan tiket! hahaha




3 comments:

ratna mintak tolong komen =)