Sunday, February 5, 2012

Mari belajar berPHOTOSHOP bersama saya





assalamualaikum...


kepada pengguna photoscape tegar *terasa*, mesti pernah rasa rendah diri bukan kalau ada orang yang tanya macam ni "eh, kau edit pakai apa ni? PHOTOSHOP kewww ??? "



rasa nak lempang bertalu-talu je orang yang tanya tu kan, lebih-lebih lagi penambahan huruf 'w' yang melambangkan bahasa bapuk dan maknyah lorong Haji Taib kat kelumpo tu. kadang-kadang aku kesian betul dekat Haji Taib tu, tak pasal-pasal nama dia yang buruk.




saja je ni aku nak tunjuk hasil editing aku pakai photoshop, nak up-to-date sikit ahh, apa barang pakai photoscape derr?? zaman dah maju, maka kita sebagai rakyat Malaysia haruslah menggunakan Photoshop, untuk memajukan negara kita demi masa depan anak-anak kita ...








nah, saya sajikan hasil saya bertungkus-lumus ber'photoshop sebentar tadi :











p/s : lepas baca entri ber'ilmiah' ni korang ada rasa macam nak lempang sape-sape tak? 






silakan...




No comments:

Post a Comment

ratna mintak tolong komen =)