Thursday, October 4, 2012

Subhanallah..maha suci-Mu Ya Rabb.

  


Assalamualaikum..






Subahanallah..maha suci-Mu ya Allah, yang maha menciptakan kami, hamba-hamba-Mu yang serba kekurangan.. sebak dan terharu tengok gambar ni, tenangnya muka hamba-Mu ini ya Allah..kurniakanlah keberkatan di dunia dan akhirat kepadanya serta kepada kami semua hamba-hamba-Mu yang kerdil ini..aminnn.. T__T




18 comments:

  1. sedih...banyaklah mengambil iktibar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, bila kita rasa serba kekurangan tentang diri kita ni, cuba lihat dan ambil iktibar daripada orang yang lagi banyak kekurangannya..subhanallah.

      Delete
  2. batul tu wak..selawat dan salam ke atas junjungan nabi muhammad s.a.w dan para sahabat...awak ambik kos apa??salam mujahadah n salam ya marhaban dr saya...sedihkan..semua orang sempurna dan setiap penciptaan sempurna kejadian..subanallah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ambik kos pendidikan khas, sebab tu bila tengok orang2 macam ni perasaan tu lain macam sikit :) betul tu, Allah dah menciptakan kita sesempurna kejadian, syukur alhamdulillah :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..saya ambik kos civil engenenring ( quantity surveyour ).seronok wak jd cikgu =).awak,lo awak ajar budak2 kaak istimewa ni seronok dan gembira wak...sy belajar di kedah jitrah di polimas.

      Delete
    2. owh, bakal engineer la ni? :)
      dulu saya tak minat pun jadi cikgu, tapi bila dah dapat belajar kat sini saya redha je..bila lama2 baru perasaan suka tu datang.. sebelum dpt upsi ada jgk saya terima tawaran dari polimas kos ukur bahan, hampir2 nak pergi, tapi rezeki saya lebih berpihak dekat upsi :)

      Delete
  4. alhamdulillah..insyaALAH wak..awak doalah kan saya...amin...awak pun sama,jjadi seorang guru yg penyanyang n dapat mendidik anak bangsa kiter =).seronok wak jadi guru ni =)..saya minat jadi guru,,,tp x ada kesampaian..saya jadi guru dekat anak2 saya nanti =)..heeheh..." berangan "..kihki......awak dah sem brp skrg??awak dok kt perak seronok x??mesi makan ikan tempoyak =)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah, boleh je jadi cikgu kalau awak betul2 minat..nanti dah grad awak boleh ambik KPLI ke..saya dah sem 5, best jugak duduk sini tapi jauh sikit la dari kampung..saya tak minat tempoyak..hehe.

    ReplyDelete
  6. awak minat apa?minat laksa kuala perlis...huhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tau ni saya minat laksa? hahaha..

      Delete
  7. biasalah...well you no me =)..hehe..sy minat sgt laksa kuala perlis =)..sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2, laksa kuala perlis memang sedap, nak2 makan dekat tepi pantai kuala perlis..memang feel la :)

      Delete
  8. ye wak...pernah sayangan budake kelas sy g kuala perlis,pulak tu makan kt kuala perlis,memang feel dgn tiupan angin pantai sambil makan laksa,memang sedap x terhingga =).sebab kawan saya dok kt kuala perlis,memang sedap..nanti kiter kuar makan kt kuala perlis,,,insyaALLAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, boleh la terus jalan2 ke langkawi :)

      Delete
  9. ok jugak ke langkawi..kiter jalan2 cari makan =)..yummy....awak apa khbr??sehat???ok x belajar??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau saya gi langkawi, jalan2 cari coklat je..emm, sihat alhamdulillah, belajar pun ok :)

      Delete

ratna mintak tolong komen =)