Sunday, January 13, 2013

Perkara Yang Orang Kampung Akan Buat




Assalamualaikum..


Takde angin takde ribut tetiba rasa nak ajak budak budak ni (sepupu) jalan jalan dalam kampung. jersey Arsenal sama tracksuit hitam cepat cepat sarung ke badan. budak kampung wajiblah pakai jersey team kesukaan masing masing kan? lepas tu jalan dengan muka berlagak ala ala mafia nak pergi bergaduh. emm, sempat capai ....... sebelum pergi. capai apa? haaa tengok ni.


 muka mafia *sila percaya, sekian*



 ini mafia Kampung Pening Lalat. Kau ada??

 





so aktivitinya? opkos lah tangkap ikan. aku panggil sauk ikan. ikan apa? ikan 'kemeras'..haha..orang utara mesti tau ikan ni, kalau tak tau tanya google. ada aku kisah? hahaha =)


cantikkan kampung aku? so kalau ada nak buat drama petang petang ke, filem ke, photoshoot ke, PM la..aku takde hal punya..haha :')


ok, bye!



No comments:

Post a Comment

ratna mintak tolong komen =)